3.6.12

Aha!


Kürde ölüm! Anneye ölüm! Doktora ölüm! Emekliye ölüm! -Ferda Koç
02 Haziran 2012 -  Ferda Koç

Neymiş?
“Her kürtaj bir Uludere” imiş!
Kürtaj neymiş?
Kasıtlı ve planlı olarak “istenmeyen” evladını katletmekmiş!
Yani Uludere neymiş?
Devletin, kasıtlı ve planlı olarak istemediği, Kürt evlatlarını katletmesi imiş!
Ben demedim, Başbakan dedi.

Neymiş?
“Her kürtaj bir Uludere” imiş!
Kürtaj neymiş?
“Bu milleti dünya sahnesinden silmek için sinsice bir plan”mış!
Yani Uludere neymiş?
“Devletin Kürtleri dünya sahnesinden silmek için sinsice hazırladığı bir plan”mış!
Ben demedim Başbakan dedi.

Neymiş?
Sezaryen bir “nüfus sınırlama komplosu” imiş!
Çünkü sezaryen doğurganlığı, iki çocukla sınırlarmış!
Sezaryen yasaklanırsa ne olur? “Tavuk tüyü” geri döner, anneler ölür!
Demek ki neymiş? “Nüfus artsın, anneler ölsün”müş!
Ben demedim Başbakan dedi!

Neymiş?
Sezaryen bir “komplo” imiş!
Sezaryen ve kürtaj yasaklanırsa ne olur? Doktorlar “kaçak” kürtaj, “kaçak” sezaryen yapar, resmen “potansiyel suçlu” olurlar!
Sezaryen ve kürtaj yasaklanırsa doktorlar (ve ebeler) “cadılaştırılır”.
Cadılara ne yapılır? Yakılır!
Demek ki neymiş? “Doktorlar ve ebeler yakılsın”mış!
Ben demedim, Başbakan dedi!

Neymiş?
Sezaryen ve kürtaj bir “nüfus sınırlama komplosu” imiş!
“Üretim ve tüketim için genç nüfusa ihtiyacımız var”mış! Sezaryen ve kürtaj, nufusun yaşlanmasına neden olurmuş.
“Gençler üretir ve tüketir” miş; yani, “yaşlılar üretmez ve tüketmez”miş. Gençler “ekonominin temeli”, yaşlılar “asalak”mış.
Bunun için “genç nüfusu artırmamız”, yaşlı nüfusu azaltmamız lazımmış!
Demek ki neymiş? “Nüfus artsın ama yaşlılar fazla da yaşlanmadan ölsün”müş!
Ben demedim, Başbakan dedi! (Bunu bir de Dünya Bankası demişti)

Neymiş?
“Her kürtaj bir Uludere” imiş? Yani Uludere, devletin, “istemediği evladını öldürmesi” imiş.
Uludere’de öldürülen çocuklar niçin “istenmiyor”muş? Çünkü “kaçakçılık yapıyorlar”mış! (Bunu hem Başbakan, hem de İblis’i söyledi)
Kürt çocuğu inşaatta, tersanede, madende, domates tarlasında “ürettiği zaman” iyi imiş, kürtaja kurban gitmezmiş; ama kaçakçılık yaptığı zaman kötüymüş, F-16’yla “anavatanından” kürtaj edilir miş!
Yani Kürt çocuğu ucuz işçi olduğu zaman “yaşasın”mış, ticaret yaptığı zaman “ölsün”müş!
Ben demedim, Başbakan dedi!

Ama Kürt çocuğu ucuz işçi olduğu zaman da, inşaatta, tersanede, traktör kasasında, kaçak madende, kot kumlamada üçer-beşer-onbeşer öl(dürül)üyor muş; kaçakçılık yaptığı zaman da üçer-beşer-onbeşer öldürülüyor muş?
Demek ki ne yapmış Başbakan?
Kürde ölümlerden ölüm beğenmiş!
Kürt hep “ölsün” müş; ama hep “işçi olarak ölsün” müş!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder