12.6.12

ben bir tavuğum

uyurum ben
çok severim uyumayı 
çok severdim yani 
yine uyuyorum da 
çok sevmiyorum hani
vicdan mıdır nedir böyle rüzgarda çırpınan atkı gibi
pat pat vuruyor yüzüme.

ben bir tavuğum
korkarım ben.
bö deseniz korkarım
şişt deseniz korkarım
karanlıktan korkarım
korku filmlerinden korkarım
sessizlikten korkarım
yalnızlıktan korkarım
sesler duyar duyduğum seslerden korkarım
ani hareketlerden çok feci korkarım
şimdi en çok "hiç gelmezse" kelimelerinden korkuyorum

ben bir tavuğum 
babamın deyimiyle debil dübül yürürüm
habire sağı solu eşelerim
salaşım ben
tembelim
bık bık konuşabilirim saatlerce
bazen hiç sesim çıkmaz
üşenirim ağzımı açmaya

uyurum ben
uyurken her şey daha güzel
kahvaltı bile hazırlıyorum uykumda
ben demedim 
kahvaltı hazırlayan kız dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder